Powered By Blogger

Monday, June 21, 2010

kesimpulan yg menyimpul...

huarghhh...
dh lm x berblogging...
bz dgn kj yg memeningkn kepala dan merungsingkan ati...
alang2 tgh pool buat kesekian kalinya sebelum aku btukar ke unit br, aku nk ambik kesempatan ni utk menyelesaikan benda yg x selesai lg ni...
lm dh aku biarkn rumusan buku ni tgantung...

arini aku akan ceritakan mcm mn kter blh jd pemimpin yg terunggul bdasarkn aper yg tlh aku catatkan sblm ni...
bg org2 yg dh bc catatan aku sblm ni, mesti korg trase bahawasanya semua point2 yg dikemukakan 2 ada dlm diri korg kn???
mmg btl....semua dhh ada, ttp naper masih tcari2 lg???
inilah persoalan yg cb aku jawabkn skrg ni...

semua 8 driver yg pnh aku sebutkn sememangnya ada dlm dri kter...
tp tpulang pd kter mcm mn nk menggunakannya n mcm mn nk menggunakannya dgn cr yg btl...
driver2 ni sebenarnya mcm qi yg mengalir dlm tubuh kter...
kter kn kluarkannya drpd tubuh kter agar dpt dgunakan...

sblm 2, kter kn memahami dri kter sendiri n keadaan sekeliling kter...
kalau kter sendri x phm dgn permasalahan dri sendri, ssh utk kter kuarkn qi tersebut...
n spt yg aku pnh bgtau sblm ni, ketr semua ada masalah sendri yg unik n lain dr org lain...
jd, ingin aku terangkan skali lg, cr org lain x mungkin bkesan dgnpermasalahan yg kter hadapi...
kter kn mencorakkan cr kter sendri bdasarkan driver2 yg ada...
cb cr ktenangan dlm dri n kuarkn yg tbaik dr diri kter supaya kter blh memberi yg tbaik kpd org lain...

ingat, aper yg kter beri, itu yg akan kter dpt...
renung-renungkan dan selamat beramal....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...